Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Sabtu, 27 Ogos 2011

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN...kalau ada tersilap kata, tersalah perbuatan, tersombong, terbongkak... apa2 dalam blog ni, hanyalah sekadar mengokong kawan2 yang sedang berdiet.
Alhamdulillah saya dah berjaya walaupun belum mencapai matlamat. hope masa akan datang, saya dapat tgk kawan2 berjaya juga.

saya telah selamat sampai di kampung, dan dengan rasminya saya melanggar pantang,merasa kuih satu per satu.
dan MAKAN NASI LEMAK..sbb mak belanje makan...lepas tu makan kek coklat yang mici bagi! mici jaat!,hehe.  tq...coklat itu sgt sedap :)...

ok sesi berdiet akan berjalan seperti biasa esok, harap tiada lagi dugaan seterusnya,hehe..
dah terlajak makan, so kena minum air banyak2.......selamat berhari raya kawan2, silalah makan...tapi jgn lupe diri,hehe.. berhati2 dijalan raya...happy selalu...

.take care..

p/s: jgn lupe bayar zakat..

2 ulasan:

N a d i a berkata...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin juga.


Alah Bici, ko langgar pantang pon hanya waktu Syawal jer kot.. enjoy your raya dengan berpada-pada. =)


Semoga bergembira berhari Raya bersama keluarga ok.


To Mici,

Selamat Hari Raya gak! Tahniah atas kejayaan menurunkan berat badan anda! =)

Tanpa Nama berkata...

Excellеnt article. Ι am facіng a few
of these issues aѕ ωell..
My site ... paydayloans