Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Rabu, 17 Ogos 2011

17.8.11 ke angka 6, hahahahahahahahaaa 69kg


semalam berbuka makan sate station 12 batang, tanpa cicah kuah kacang.

6 ulasan:

~NuJie~ berkata...

bici,,
sangat dengki+jelesssss sama kamo..
ni yg rasa tcabar sgt neh :))

Tanpa Nama berkata...

Bici....bagus nya kalo i can be like u... usaha memang tak sia2x...hehehhe

Gettin'newConchita berkata...

slow2 la bici... hehehehe
tunggu kitorang :P

Tilot berkata...

waaaah! tahniah... n jeles... hihihihi

aullea berkata...

weeeeeyyy apekahhhh????

ok ok stop kat situ.

tunggu kitaorg..

tahniah & jeles + dengki! hehehe

Faz Fazrin berkata...

nujie - anggap ini satu cabaran!

gettin - saya dah terlambat ,hehe

tilot - jeles itu positif!

aullea - thanks

maceh semua, sy lebih bersemangat sbb korang semua ada!