Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Sabtu, 25 Jun 2011

kecikkan muka

hehe, bukan nak gitau cara..tapi aku nak tanya korang, ada tak cara2 nak bagi muka ni kecik sket, buang lemak kat pipi tembam ni,hehehe...pelik tul, lambat tul turun bahagian muka ni, rasa cam nak letak je atas bara, biar kuar peluh banyak2 kat muka ni.hahaha!

3 ulasan:

aullea berkata...

laa ingatkan tips kecikkan muka td.. xtahu la camne selain mkn chewing gum tu.. selalunya nmpak kat muka dulu pastu badan kan turun berat..

tp depend ngan masing2 gak kot..huhu

Gettin'newConchita berkata...

yes ape yg lea ckp ada betulnya, lain org lain yg kurg bila nak turunkan berat.. kdg bumper yg kurg dlu, ada org tangan trim dlu..hehe

anyway, i ada beberapa tips utk u.. boleh buat Face yoga, ada banyak kat youtube utk kecikkan kecutetan muka.. n satu lg, sebut A E I O U sepenuh hati dengan kerap kat rumah.. mesti ada perubahan kalau rajin amalkan hehe, gud luck!

Faz Fazrin berkata...

aulle - thanks, masalah jenis badan turun dulu, muka lambat betul, sedey ar...

gettin - ade juga wat aeiou tu, letih dah buat,hehehe. tensennya..