Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Sabtu, 1 Oktober 2011

Tips Menggunakan Perfume + Contest diet atkins

 Tips menggunakan perfume:
1. Gunakan perfume di bagian urat nadi pergelangan tangan,atas siku dan dibelakang daun telingga. Kedua2 tempat tersebut merupakan pusat peredaran darah, yang membuatkan parfume untuk lebih mudah beradaptasi dengan minyak kulit.
2. Kenakan 1 jam sebelum keluar, agar perfume tidak terlebih bau, dan sudah menjadi lebih lembut.

Minyak wangi pilihan bici
Menurut pencipta di Giorgio Armani, Armani Code Black campuran wangian seksi untuk lelaki yang bergaya kontemporari.



  1. NAMA
    Armani Black Code Eau de Rias Spray diperkenalkan pada tahun 2004. Nama asal, mengikut Armani, 'Armani Code'


    REKA BENTUK

    BAU

    • Mengikut Armani,menggoda dan moden. Armani Code berbau (buah-buahan sitrus) dan limau dengan tambahan berbunga pokok zaitun, yang dipertingkatkan dan dihangatkan dengan guaiac kayu dan Tonka kacang berkayu segar Asiadipengaruhi campuran dengan kemasan yang kontemporari dan canggih.

      p/s:kakak2 semua pakai perfume apakah?  memang xde kena mengena dengan diet..tapi perfume bleh buat kita berkeyakinan(macam kurus) kita bila berdepan dengan orang ramai, dan bleh menenangkan jiwa..

      Diet
      ok siapa nak join contest diet atkin bleh ke..
      http://enichandiet.blogspot.com/2011/09/muncul-contest-diet-atkins.html 


      "something that you want, require more effort to get the best results"
      p/s: hmm bosannye.. ada org balik kampung


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam.
nak tanya, dalam fasa attack @ fasa satu, memang takda toleransi eh?

my case, masa lunch memang tak sempat cari makanan yang protein je, so terpaksa la makan kat kantin. kantin kat sini pulak dia dah setkan jumlah daging, sayur atau nasi, buah etc.. so, agak susah la nak follow atkins.

so, takda peluang la nie?

Faz Fazrin berkata...

wsalam..
boleh, bawa bekal telur 2 biji utk pagi, tengah hari ikan goreng atau ayam goreng..bawa bekal...