Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Khamis, 27 Oktober 2011

kepada yang sedang menguruskan badan

pekaba semua..lama xupdate blog....
camne korang semua? sulaiman?ed?hid?ibrahim?bent? pecite diet atkins korang? hope menjadi lah!nanti bleh jadi model,hehe.
kakak2 yang lain? pecite diet korang? dah jarang tgk org post gambar penimbang..cam sunyi je,hehehe.
tambah2 lagi sejar abis PERS. kelaut ke semua? takpela kalau tak turun, asal kan tak naik sudah..minum air banyak2, jgn makan lepas kul 8 malam...maintain cute......hahaha. bici takde benda nak share sgt, sbb da macam tak berdiet sgt. cuma tadi ada pegi kedai buku..nak cari buku atkins, ada..tapi versi omputih rm45..takde feel nak baca omputih...niat hati nak cari buku cap melayu...dzul punya yang ni, tapi tak jumpa2, dgr kata ada jual kat MPH je..nanti korang gi cari k, senang nak refer.

Tengok lah carb makanan dibawah..buat penilaian sendiri...carb dan gula paling membantu anda menjadi gemuk :)






semoga berjaya, good luckkkkkkkkkkkkkkk. mici, DIET2!!
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers