Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Rabu, 24 Ogos 2011

24.8.11 makanan hari ini + gambar lama dan baru lagi :)


Ayam goreng spicy MCD, kentang goreng, teh kosong, air kosong... roti burger yang mici taknak makan :) (hahaha tolong abiskan carb mici) alang2....negative thinking,hehehe


            Gambar lama..naik kete macam sadin..dah la kete kecik, nak masuk gear pun susah :(                 


tetiba kereta aku membesar...atau aku yg mengecil
senang sket masuk gear..peha x belaga gear dahhh,hehe 
don't give up

14 ulasan:

N a d i a berkata...

jeles. sekian.

Bicikut berkata...

terima kasih sbb jeles,hahahaha!

puanbee berkata...

diet cam mana ni ???

Fitrihadi berkata...

wahh cayalah.. memang terbukti berkesan!

Elis Escada berkata...

eieiei...ni yg jeles sgt2 nih.... huhuh....ok bye..

amaniammar berkata...

jeles tang muker,,,

cam ne ni nak kasi kecik bro...

pearls.. berkata...

YEAH..
DONT GIVE UP...

tinta hatiku berkata...

Wah 3x! Memang ketara betul Bicikut makin hensem! Terjatuh chenta la pulaks... hehehe...
( harap cik mici tak marah dengan pengakuan ganas mak ni...)

You go Bicikut...!!!

Akak baru cuba2 haramkan minuman manis ( nasi still amik sket2 waktu sahur), BETUL la! 2 hari da turun 1++ kg... ;D

Tilot berkata...

memang jauh beza la bici.. =)

Aishah Megahasz berkata...

Akak pun jeles jugak...
Sekarang baru turun 5kg. Cayok..usaha tangga kejayaaan. Pasni confirm boleh pakai kebaya zaman anak dara...hahahaha

mar berkata...

jeless. nak camni jgk.

Cik Not-so-Cool berkata...

sungguh kagum! thanks for sharing :) nk share ngan someone :)

SCG Owner AnirahAzuri berkata...

Perghhhh terbaik lah.... ni tengah buat diet telur,, Harap2 menjadi.. Fighting3.. :)

bici bicikut berkata...

good luck all!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers