Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Rabu, 21 November 2012

Teh O ais tanpa kantoi

Guna gula tiruan "splenda"  nak tau google..


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bici, saya baru mula diet atkins ni.. nak tanya bici, susu rendah lemak boleh minum tak? sebab saya tengok dkt carta kat kotak tu stil tunjuk ada carb.. mcm mana ya... cendawan boleh makan tak bici? air soya kalau minum kena tanpa gula la ya? saya baru try 2 minggu n turun 4 kilo..agak slow la bici...
thanks ya... Cikbugs

Tanpa Nama berkata...

Susu,soya haram atkins..

//untuk off kan copy paste