Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Isnin, 12 November 2012

cubalah kalau nak six pack & fit



Insanity - Body Transformation in 60 Days


cubalah kalau nak six pack & fit

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bici, tahniah saya ucapkan kerana sangat2 berjaya dlm atkins diet ni...saya pun tengah cuba nak turunkan berat badan dgn ketinggian 163cm (pompuan tau) berat 78 kg aduuhhhh...dulu masa single baru 58 je... tapi after 17 years kawin...dah jadi 78.. so when i surf yr blog nampak diet telur tu and i try...start dari jumaat lepas and today timbang i lost 1.8KG...waahhhhh byk tu...best sangat... nak teruskan sampai dapat berat badan ideal...thanks bici... awak jadi pencetus semangat.

only_mi_ra@yahoo.com

Faz Fazrin berkata...

terima kasih..mari la join bebudak atkins di kelab diet online di facebook.... https://www.facebook.com/groups/atkinsmalaysia tinggi 163 ye.....dapat berat 158 pun dah cantik dah tuu