Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Rabu, 7 November 2012

senaman pecah lemak


Bagaimana membakar Lemak:

Jadi, jika anda bersedia untuk melakukan senaman yang membakar lemak, tetapi tidak merasa pergi ke gym dan mendaftar untuk kelas, terdapat satu cara yang anda boleh lakukan digabungkan kardio dan latihan rintangan di rumah. Cuba senaman ini:

Buat 10 tekan tubi atau lutut tekan tubi,

Kemudian berdiri dan melakukan melompat bicu 15-20.

Seterusnya ke 10 squats atau lunges,

Kemudian melakukan 15-20 bicu melompat lebih.

Seterusnya, bergerak hingga 10 crunches, sekali lagi diikuti oleh bicu melompat 15-20.

Akhirnya, memilih set dumbbells dari lantai dan mengangkat mereka overhed dan ke bawah sebanyak sepuluh kali, dan Kemudian selesai dengan siri akhir bicu melompat 15-20.

Tiada ulasan:

//untuk off kan copy paste