Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Khamis, 19 April 2012

result after 4 day diet



Menu kemarin

Pagi:
Ikan kembung goreng 3
sayur bayam masak lemak..kuah x makan

tghari:
kacang 100g

Petang:
kacang 80g

Sbb aku da kantoi...sbb tu tghari n petang mkn sikit je...susah tul nak buang habit mkn kacang :-)

3 ulasan:

idayu1976 berkata...

hu hu ..semalam dah kantoi..mee kari ipoh..x boleh tolak..ari ni induction balik..walaupun berat susah nak turun, baju, jam dah longgar..he he..(syok sendiri ke ?)

Faz Fazrin berkata...

Inci turun diutamakan.so jgn isauuuu ok!

HaLiMaTuN SaAdIaH berkata...

sekarang bici dah buat on going weight loss ke still buat induction???? ke cam selang seli??hahaha bole??? memang masa buat induction tu mmg tabah je lah eh selama 2 minggu tu eh????