Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Rabu, 18 April 2012

Berat tak turun

Apsal berat aku x turun ni...aghhh...
Ni semua kacang punya angkara...
Xpe la...xpela...xmau stress..
Korang pun same...klu berat x turun...jgn putus asa..kantoi kan je diri..hehe..jgn hari2 plak kantoi..seminggu sekali xpe kut..
Kk kk good luck

2 ulasan:

OrkedUnggu berkata...

dah kurus lagi mau kasi kurus ka bici h he he he

Bicikut berkata...

Mestiiiii..nak bmi 21 :-)

//untuk off kan copy paste