Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Ahad, 22 April 2012

Kesedaran...diet

Saya timbang hari2.bile tgk berat da turun...sayang nak naikkan balik.contoh klu berat da dpt 69.saya akan cuba sedaya maintain xnak bg naik.walau kantoi pun. Penat2 diet..naik balik...rugi oo..susah2 dulu.senang2 kemudian

Xpenat ke..contoh kite diet seminggu turun 2kg je...pastu kite kantoi naik sampai 2kg...pastu nak kena buat diet seminggu balik..huhu penat .dan sia2 usaha anda..

Bile nak kurus..kan....hehe..

4 ulasan:

lina berkata...

nak naikkan berat senang jer tp bila nak turunkan mmg seksa!

Mummy Nuyin berkata...

cthla kalu kite dah buat 2mggu induction pastu 1 ari tu kite kantoi bedal mknn yg x sepattnya..kena ulang blk ke diet tu dr awl? @ teruskn je mcm biasa diet tu?

Faz Fazrin berkata...

Mama....klu sy...sy akan buat induction je...

Mummy Nuyin berkata...

xphmla mksud tuan rumah..mknanya kena stat dr awl blk ke induction tu utk 2mggu plk @ sambung je blk induction tu smpi ade penurunan brt bdn?