Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Isnin, 10 Oktober 2011

Update burger First Pride Beef Patties for atkins

First Pride Beef Patties are 100% Premium Grade Imported Pure Beef that comes from a hygienic natural environment and is subjected to the strict "Quality Assurance Program". Animal welfare is of the utmost importance when t comes to live-stock selection, ensuring that the cattle are neither abused nor with disease.

And these patties are the most mouth-watering, succulent and tender tasting beef patties to ever be made into a burger!


burger tiada carb..

2 ulasan:

jay berkata...

Huwaaarggh...!

Kat tempat akk takder jual lg mende ni...

sob sob...

T___T

myoliza berkata...

process food! tidak digalakkan mkn selalu,...huhuhu. sodium tinggi , trans fat tinggi.