Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 27 September 2011

Senaman - jog + skipping 27/9/2011


lepas balik kerja terus gi jog, pastu wat skipping..tak banyak, benti2..campur2 ada dalam 100 kali lompat je..
haha dah lama xbuat,lagi pun x cukup panaskan badan, coz sampai tasik pun dah kul 6.30 petang, salin baju lagi.7.09 dah magrib..kejap je la jog nyer..


i pemalu uuuuuuu...saksikan la bici poyo...

menu hari ni? kacang...kacang..kacang...+ coklat nips 60g carb + daging burger..haha jgn tiru aksi ini..
sbb dah makan carb 60g...terus xlalu nak makan malam.ni bukan atkins ok!!


6 ulasan:

OrkedUnggu berkata...

tepeleot leher aku nak menengok video ni hahahah

rina mazlan berkata...

Bicikut- saya ni kan masalah perut gendut la.. yelah dah 2 anak kan. Huhu. tapi nak sit up tu tak gigih la. Rasa tak larat.. :P

N a d i a berkata...

Bici,

cuba hang buat research pasal skipping ni.. elok ker tidak para perempuan berskipping.


terima kasih. ;)

jay berkata...

Bici, mana janji nak tunjuk foto before n after mici??

akak dah x sabar niey....

heh heh heh

BTW, awk dah nampak macho lah bici... jangan paksa diri sangat. Nanti terlampau 'macho' n 'thangat di pasaran', ada plak yg rampas awk dr tangan mici. cian kat mici nanti... hehehehe...

Tilot berkata...

wah... dah start exercise...
nmpaknya kena start jugak ni! =)

Faz Fazrin berkata...

orked - senaman leher tu,hihi

rina - perut tu..nak bg kempis..jgn mkn nasi, minum air banyak2..

nadia - dah tgk2, xde plak pasal ppuan..klu senam semuaok kut, jgn wat time pegnent je ar

tinta - foto before mici? owh mici adalah sgt pemalu...t la tanye mici..rampas bici dari mici? xmungkin,hehe.ramai da cuba..tapi x dapat(gurau je,wakakakaka)

tilot - exercise ni sampingan, elok gak utk elak penyakit2,takut asid urid tu leh wat batu karang, so kena rajin bersenam dan minum air byk