Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Ahad, 3 Julai 2011

new mission 65kg

new target.........hope akan dapat!!!!!!!! sedaya upaya!

5 ulasan:

N a d i a berkata...

berusahalahhh!!

AlinNilsa berkata...

aduhai 65 kg dah target bici....cepat tol nak target..rilex dulu...hehehhe...gurau jer...

Bicikut berkata...

huhu...nak kuatkan semangat ni,hihihi :)

Fitrihadi berkata...

wah teruja aku nak turunkan perut ni lepas tengok blog bro!

Bicikut berkata...

SILA TURUNKAN PERUT ANDA...AKU PUN,HEHE

//untuk off kan copy paste