Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Sabtu, 1 Jun 2013

perbezaan diet tanpa produk

kat sini sy nampak org banyak kesedaran, klu dulu xpandai baca nutrisi makanan, skrg dah pandai, klu dulu malas bersenam, skrg da rajin, klu dulu xjg kesihatan, skrg da jaga. sy yakin ramai yg boleh maintainkan berat bdn tanpa perlu berpantang bila dah kurus. semuanya bergantung pada individu gak. yg penting kita bukan jual produk, dan hanya mengharapkan ubat kurus semata2 tanpa apa2 ilmu..bila stop ubat kurus..badan naik balik..da gelabah xtahu buat apa...   so dah pandaikan...pepandai kenali badan anda..sesuaikan dgn makanan & senaman.

Tiada ulasan: