Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Sabtu, 11 Mei 2013

Majalah rapi kali ke dua

kali kedua masuk majalah rapi...haizz...dah tua2 baru nak masuk majalah...hahaha

kali pertama http://bicikut.blogspot.com/2013/03/pehhmuka-dah-masuk-majalah-rapi-tq-page.html

tq https://www.facebook.com/Blogpagekhas yg rajin post ke rapi


4 ulasan:

muciMucikU berkata...

salam nak tnye.. diet atkins ni kene eksersais x?

Tanpa Nama berkata...

mase induction kene senam x? huhu

sicuteiman berkata...

setahu sy la klu xsenam pun xpe... just fokus diet je.tp klu nk senam jgk lg bagus. mcam skipping. pas dah kurus leh la senam bg fit plak... sy dlu msa atkins sy naik bukit n skiping. kdg2 berbasikal.

Faz Fazrin berkata...

yup, betul tu,masa diet jalan2 biasa pun da cukup