Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Ahad, 18 Oktober 2015

Daging Gulung Bakar Cheese Leleh

Daging Gulung bakar cheese leleh
Net carb : kurang dari 2g
Bahan:
Daging di lapah nipis dan besar...
Herb n spices : sy guna mix herb &
cajun.
Daun sawi /pak choy atau apa2 yg berdaun hijau.
Garam
Mozarella cheese
Lidi cungkil gg😝
Cara nak melambung 👇
1) Daging yg dah di hiris nipis di letakan dalam mangkuk dan gaulkan dengan herb...cili flake...garam...cajun..
2) Bentangkan daging tadi dalam pinggan...
3) Letakan sayur atas daging (xkisah sayur apa anda guna tapi lebih baik sayur hijau bagi yg di fasa 1).
4) Letakan mozarella cheese
5) gulung daging, dan jahit daging guna lidi pencungkil gg
6) panaskan kuali non stick
7) Letakan sedikit minyak zaitun dan masukan daging, tutup kuali dalam 10 minit
8) golek2 daging tersebut biar dia masak rata...
8) kalau dah nampak masak..boleh la di hidangkan
Selamat mencuba

‪#‎Fasa1234‬

Tiada ulasan: