Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Jumaat, 6 September 2013

Fungsi 2XU compression

fungsi 2XU compression 

Lebih cepat panas dan peredaran secara keseluruhan dipertingkatkan. Mampatan Lulusan daripada anggota aktif menggalakkan dan meningkatkan pulangan vena ke jantung dan nodus limfa.

Vein Thrombosis Deep adalah suatu keadaan yang terutamanya memberi kesan kepada badan yang lebih rendah dan biasanya dikaitkan dengan tempoh yang panjang perjalanan atau tidak aktif. Pakaian mampatan 2XU boleh meningkatkan aliran darah di kawasan-kawasan ini melalui peningkatan pulangan vena, mengurangkan risiko DVT dan bengkak di kaki dan tangan.

Mampatan 2XU mempunyai membendung sifat otot yang mengurangkan kerosakan otot semasa latihan. Dengan mengurangkan kerosakan otot , pakaian mampatan 2XU boleh mengurangkan bengkak latihan pos dan boleh mengurangkan tahap dan tempoh latihan disebabkan kecederaan otot dan kesakitan seperti kesakitan otot Lambat - Permulaan ( DOMS ).

Semasa bersenam, otot anda terdedah kepada getaran. Ini punca utama keletihan otot , yang dikenali sebagai ayunan otot dapat dikurangkan apabila memakai pakaian mampatan 2XU . Ini membawa kepada peningkatan daya tahan otot, kekuatan, kuasa keluaran dan kadar jantung yang lebih rendah untuk prestasi yang lebih besar .

Mampatan 2XU terpakai tekanan kepada permukaan kulit untuk meningkatkan kesedaran badan untuk postur yang lebih baik , ketangkasan dan kestabilan ( proprioception ). Proprioception memuncak boleh membantu memperbaiki teknik sebagai rasa yang lebih baik daripada kedudukan badan anda boleh meningkatkan kira-kira, kawalan dan koordinasi otot .

Pakaian mampatan 2XU mempunyai UPF matahari perlindungan penarafan 50 + untuk menawarkan perlindungan yang maksimum semasa latihan luar dan persaingan. Kain Mampatan 2XU sumbu kelembapan dari kulit untuk menjaga pemakai kering dan selesa. Pakaian mampatan 2XU juga tertanam dengan antibakteria , permohonan bau tahan untuk membantu mengurangkan bau busuk dan menghalang pertumbuhan bakteria.

Dengan menawarkan tekanan bertingkat , pakaian mampatan 2XU berusaha untuk memperbaiki kitaran pemulihan dengan membantu tindakan mengepam sistem kardiovaskular ; mengeluarkan lactate darah daripada menjalankan otot utama dikurangkan bengkak, pembaikan otot lebih cepat dan mengurangkan kesakitan otot.


faz: persoalannya...berbaloi kah?

1 ulasan:

keto ultra deit berkata...

super male vitality lead super male vitality wars imperial elixir male vitality what's in super male vitality This male update supplement endeavors to improve erectile brokenness, troublesome release, low moxie and various other sexual issues which are the essential driver of poor sexuality in developing. This customary male overhaul grows blood stream to the penis to make it harder and greater in a measure for getting a remarkable opinion intercourse execution for a long time and moreover keeps from less than ideal release.
http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/