Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Jumaat, 6 September 2013

API FAT BURNER ADVANCED

API FAT BURNER ADVANCED 
 ialah antara supplement fat burner yang popular di kalangan orang biasa, juga sesetengah atlet gym. 100% daripada herbal. 
Perlu kita ingat, 80% ~ 90% bergantung kepada DIET YANG BAGUS dan SESI EXERCISE. Pembakar lemak (Fat Burner) hanya membantu jika diet individu itu betul. Apabila bercakap tentang diet, ia bukannya berlapar dan terus berlapar. Menu seperti ayam, daging, ikan, roti, nasi, sup, grill, dan banyak lagi adalah dikira sebagai diet. TETAPI cara penyediaan makanan tersebut dan kuantiti pengambilan adalah begitu penting. 

Fat Burner sangat berkesan apabila badan kita mengalami cara pembakaran lemak yang dilakukan secara semulajadi dimana melalui proses perpeluhan. Contohnya jika anda yang menggunakan supplement fat burner ia akan memberikan tenaga tambahan (energy boost) semasa melakukan sebarang aktiviti bersukan seperti workout di gym, jogging dan aktiviti senaman yang lain. Kadar perpeluhan akan berlaku dgn lebih tinggi (2~3 kali ganda) dari kebiasaan dan boleh memanjangkan tempoh senaman dengan tenaga yang diberikan


Faz: diet 80%...fat burner xguna makan kalau x diet & tak senam

Tiada ulasan: