Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Khamis, 22 Mac 2012

why me extreme diet?

saya nak capai target dgn cepat..lepas tu maintain dgn senaman n makanan sihat2.sy xnak leka..sy xnak buang masa.sy xnak susahkan diri lama2.sy xnak perasan kurus sendiri..sy nak org yg tgk saya kurus.sy xnak jg hati sendiri .contoh :'xpe sy xturun cepat..sy da seronok diet mcm ni' (padahal x turun2 pun) .
tak semua diet yg cepat x sihat!!! xperlu buat bertahun2..pandai2 jaga kesihatan. klu xnak kurus..tak payah nak tiaw2 org..tak payah nak jeles org turun cepat..xpayah kondem cara org berdiet.

SAYA SEMAKIN SIHAT SETELAH KURUS.

semoga korang dpt pilih jalan sendiri.buat keputusan sendiri..utk diri sendiri.

sy x pernah paksa org ikut cara sy.
org nak sy minta tolong..sy tolong. tapi ada org lain pulak macam x suka. jeles ke..haha? maaf sy bukan gile popular,sy bukan gile kuasa, sy CUMA NAK TOLONG ORANG.SBB SY.PERNAH GEMUK.SY TAHU BETAPA SUSAHNYA NAK KURUS. tolong bersikap adil !!

posted from Bloggeroid

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers