Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Jumaat, 12 Julai 2013

Selamat berpuasa, jdkan lah raya ini lebih baik dari yang lepas. Picterbaru dr sy

Awal beli baju raya..hahahaa

2 ulasan:

Eyna Ahmad berkata...

syabas dan saya sangat jeles ;p

Salwati Sapei berkata...

Agak lama tinggalkan atkins:(:( bukn tinggal terus, means x konsisten..so klu x konsisten, jgn harap nk lost weight, tapi gratefully badan x lah bebak sangat b4 wat atkins nih..actually wat atkins diet mmng berkesan & easy sebenarnyee.tapi tular once dah rase kurus , terus luper daratan...haha.lagi satu kena kuat semngt & cekal hati..klu x mmng x jadi, caranyer dgn bace blog dari blogger2 yg wat atkins..so terubat hati & semangat nk wat balik..yeayyy!!