Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Rabu, 6 Februari 2013

resepi telur dadar cap badak lambung

tumis bwg putih,ikan bilis.

kacau telur dgn cili padi dipotong kecil, & black paper.

ikan bilis da garing...buh telor...siap...

esok kurus....

jgn lupa buang tahi ikan bilis ek



4 ulasan:

SCG Owner AnirahAzuri berkata...

Hahaha... comel giler namanya.. :) nak jugak

sicuteiman berkata...

nama yg sgt unik. dah 2hr skip atkins sbb bnyk sgt cabaran n dugaan. esok smbg blik la.

orANNEs berkata...

u penah tak rasa jemu bila hari2 makan telur?

bici bicikut berkata...

mana ada hari2 skrg, paling lama pun 3 hari je.
dulu tak jemu pun, asalkan naik penimbang happy

//untuk off kan copy paste