Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Ahad, 15 Januari 2012

Muka anda gemuk? sapa kata comel?atau nampak tua?

klik pada gambar untuk besarkan.

cuba tgk...comel ke hodoh,hehehehe...yer...anda patut diet skrg sebelum muka anda lebih mengembang dan nampak lebih tua dari usia anda!!
tiada senaman untuk kuruskan muka..kalau badan anda kecik, maka kecikla muka tu..


7 ulasan:

Elis Escada berkata...

bici, lis ad ikut diet atkins... br seminggu lebih wat..ritu pitam...skng ni ikut jugak..tp slow2 balik..tkt jadi mcm ritu..

Faz Fazrin berkata...

banyak2 minum air

nana berkata...

erm....tula bile gemuk nampak tua dan org tgk macam anak dah 10 org....erm bile la nak berjaya wat atkins ni

MamaZYAShananie berkata...

betul lah bici...nampak tua kalau gemuk ni

wwkhfz berkata...

sy baru start lebih kurang 3 hari. hmm hari ke 3 ni rasa macam nk pitam. hmm lepas tu sy ni susah la nk tidur malam. hmm boleh kn sy amek carb ni tp tak lebih dr 20g? sbb sy ada lah mkn mcm bihun waktu pg, then tgh hari mkn simple2 je mcm telur 2 biji n petang pun sama. sbb rasa mcm nk pitam pg. mungkin, sy kne mkn multivitamin kn untuk tenaga?

Tanpa Nama berkata...

comel je tgk masa boolat dolu2 ..kehkehkeh

chaa berkata...

bici ada instagram tak?