Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Isnin, 19 Oktober 2015

Sambal Kering Udang

Semalam mak jemah rajin sikit...
Maka jadi lah makanan sampingan deco sendiri...
Sapa2 yg teringin nak makan sambal kudap2 bole try resepi ni...
Bole d makan dengan telor goreng...sayur goreng...ayam goreng dan lain2...
(Untuk fasa 1 jangan ambik byk sgt sbb cili kering bole tahan jugak banyak carb dia tu)
Crispy udang kering with crispy cili kering dgn minyak...
Cara daku buat :
Cili padi kering blander kering (jadi chilli flake)
Udang kering pun blander kering
Panaskan minyak...masukan udang kering kisar...masukan cili kisar kering...letak sedikit garam gaul2 sampai garing (minyak kena banyak sebab udang dan cilinkering serap minyak...
Makanan ni tahan sgt lama...bole masukan dalam balang dan simpan...sesuai d bawa kemana2.
Selamat mencuba
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers
//untuk off kan copy paste