Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Ahad, 15 Januari 2012

Muka anda gemuk? sapa kata comel?atau nampak tua?

klik pada gambar untuk besarkan.

cuba tgk...comel ke hodoh,hehehehe...yer...anda patut diet skrg sebelum muka anda lebih mengembang dan nampak lebih tua dari usia anda!!
tiada senaman untuk kuruskan muka..kalau badan anda kecik, maka kecikla muka tu..


7 ulasan:

Elis Escada berkata...

bici, lis ad ikut diet atkins... br seminggu lebih wat..ritu pitam...skng ni ikut jugak..tp slow2 balik..tkt jadi mcm ritu..

Bicikut berkata...

banyak2 minum air

nana berkata...

erm....tula bile gemuk nampak tua dan org tgk macam anak dah 10 org....erm bile la nak berjaya wat atkins ni

MamaZYAhananie berkata...

betul lah bici...nampak tua kalau gemuk ni

lily hazwany berkata...

sy baru start lebih kurang 3 hari. hmm hari ke 3 ni rasa macam nk pitam. hmm lepas tu sy ni susah la nk tidur malam. hmm boleh kn sy amek carb ni tp tak lebih dr 20g? sbb sy ada lah mkn mcm bihun waktu pg, then tgh hari mkn simple2 je mcm telur 2 biji n petang pun sama. sbb rasa mcm nk pitam pg. mungkin, sy kne mkn multivitamin kn untuk tenaga?

Tanpa Nama berkata...

comel je tgk masa boolat dolu2 ..kehkehkeh

chaa berkata...

bici ada instagram tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers