Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Ahad, 13 April 2014

Diet atkins yang dikatakan tidak sihat

Saya DIET ATKINS. Saya pernah berjanji pada diri sendiri utk buktikan diet atkins bukan diet yang tidak sihat.
Saya kongsi result terbaru sy. musle mass, body fat mass, body fat %, visceral fat level, bone mineral.

Utk menolak dakwaan yg banyak kita dengar tentang keburukan diet atkins. Dakwaan dakwaan seperti dibawah.
1. Berat kurang sbb air sahaja
2. Buat atkins hilang musle
3. Buat atkins mcm org bodoh makan fat.
4. Buat atkins xde calsium.
5. Berat senang naik balik.

Tiada ulasan: