Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Rabu, 17 September 2014

Kepentingan lemak

Lemak adalah mekanisme pentimg dalam diet rendah karbohitrat. Pendekatan Pemakanan Atkins mengajar anda bagaimana untuk menggunakan lemak untuk keuntungan anda . Apabila anda lakukan Atkins , lemak adalah teman anda bukan sahaja kerana ia satiating tetapi kerana ia melambatkan pelepasan glukosa ke dalam darah. Oleh penyederhanaan buaian gula darah , lemak mengurangkan ketagihan karbohidrat . Lemak , dalam kombinasi dengan penggunaan karbohidrat terkawal , mempercepatkan pembakaran lemak badan yang disimpan. Apabila badan anda menggunakan lemak dan bukan glukosa untuk bahan api , proses metabolik dipanggil lipolisis . Makan lemak mempercepatkan pembakaran lemak, pemakanan dan disimpan.
Walau bagaimanapun , anda perlu makan lemak yang baik, Asli , lemak sihat ditemui dalam buah zaitun dan minyak zaitun , mentega , alpukat, dan ikan berminyak seperti salmon, sardin dan ikan kembung dan mentega. Lemak tepu yang terdapat dalam daging, mentega dan minyak kelapa, tidak menimbulkan risiko kesihatan di Induksi dan Berat Badan Berterusan fasa program. Anda akan membakar kedua-dua pemakanan dan badan untuk tenaga. Walau bagaimanapun, apabila anda mencapai Pra -Maintenance dan Penyelenggaraan dan tidak lagi dalam mod terutamanya pembakaran lemak , ia mungkin bijak untuk mengurangkan jumlah lemak tepu sehingga lebih banyak kajian dilakukan.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers
//untuk off kan copy paste