Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Jumaat, 29 Ogos 2014

Pumatrac app for running

Interface sebelum start
Interface 3 saat dah start
, kalau perasan kat situ ada icon music, just klik icon tu utk dgr lagu yg ada dlm handphone kita.x payah buka 2-3 app kiranya.
Setelah tamat larian, map lebih kemas dr endomondo.earned score tu nanti  kita tgk utk apa.
Ini detail larian yg aku test 5km tadi, ada attitude & speed graph.
Senarai larian yg kita dah buat..ada 1 je la..sbb aku baru test skali
Kegunaan earned point tadi, xtahu mana datang 2 ekor mahluk tu.



Detail keseluruhan result kita..kita boleh tgk top record kita & keseluruhan larian kita.

Terdapat funtion share terus ke facebook mcm endomondo. 

Kekurangan:
1.App ni hanya utk walk & run.
2.belum jumpa fungsi add friend mcm endomondo

Kelebihan:
1.Dpt result lebih detail tanpa perlu membuat apa2 bayaran
2.simple(kurang guna memori fon)


Ni fungsi explore, kita just tarik map kemana2 kita suka, nanti dia akan paparkan track jogging yg org pernah lari beserta km nya sekali, so mudah..kita boleh ikut track org lari berapa km yg kita nak.

Itu saja setakat ini..baru explore sikit2.

Tiada ulasan: