Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Isnin, 1 Disember 2014

Ketika anda berada dimana mana group

Ronda2 group A, nampak si bedah post pasal tak puas hati dgn admin group B di group A. Group A & B lebih kurang sama, cuma Admin lain2 & cara lain2.
Lepas tu admin GROUP A komen di post berkenaan, Seperti dibawah.
Admin A: Polisi kami tak nak terbabit memburukkan group lain sebab menghormati prinsip admin yang lain.
Saya harap masalah kamu dengan admin dari kumpulan lain tak perlu kamu bawa kesini. Kami tak nak bermusuhan dengan group lain. Setiap group ada peraturan mereka sendiri dan hormatilah peraturan yang sedia ada. Harap maklum.

Pengajaraannya,
Kalau kita masuk rumah org, kita tak perlu beza2kan dgn rumah yang lain, untung org da bagi masuk free. Kalau tak suka, masuk cara baik, pergi cara baik.
Bagus cara nasihat admin diatas. Kekadang post2 oleh ahli yg macam ni la buat admin2 yg tak bersalah tiba2 dibenci oleh admin2 group yg lain.
Setakat ni belum jumpa lagi org mengadu tentang group lain disini, Tp yg mengadu tentang group ni digroup lain, banyak,"̮ƗƗeƗƗeƗƗe"̮.
Kalau aku jumpa org jenis mengadu domba mcm ni, memang aku ban je terus.
Tak ada apa2 kes, SEKADAR PERKONGSIAN untuk kita berfikir.

2 ulasan:

Unknown berkata...

Yang penting kena berhemah dan berbuat baik sesama kita :)

http://www.lovehutladyvitamin.com

inderbirmacallister berkata...

How to Play Slots Online - DrmCD
Some of the most common slot games are blackjack, roulette, 당진 출장샵 and craps. With 대구광역 출장샵 a lot of 김천 출장샵 different types of 남원 출장샵 casino games, many 의정부 출장안마 slots are created to