Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Rabu, 1 Oktober 2014

Training endurance + Stamina

Training endurance + Stamina:
1. Minimum kan waktu rehat antara set. contoh 30 saat atau 90 saat.
2. Fokus pada kedua dua latihan, cardio =+ weight. bukan cardio sahaja.
3. High rep weight training
4. Lebihkan latihan compound seperti squats, step-ups, push-ups and pull-ups
5. Sentiasa menukar corak latihan, supaya tubuh tidak terbiasa dengan latihan yang sama.
6.  Gabungkan latihan anda, Lebih banyak otot anda boleh bekerja di gerakan, semakin ia akan merangsang otot jantung anda , yang seterusnya meningkatkan stamina anda. " contoh: jumping pull-ups, and lunges with bicep curls are all great.
7. Interval training
8. Berlari perlahan. Sebagai contoh , berlari pada 60 peratus daripada keupayaan anda untuk jarak yang lebih jauh . 
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers
//untuk off kan copy paste