Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Ahad, 1 Januari 2012

Azam korang tahun ni mesti nak kuruskan! hehehe

Semoga tahun 2012 saya jauh lebih cemerlang dari tahun 2011..
Semoga tahun 2012 saya menjadikan saya lebih matang dari tahun 2011..
Semoga tahun 2012 saya menjadikan hidup "KAMI" lebih baik..

Kepada yang berazam untuk diet.."Tiada kejayaan tanpa usaha..kadang2 memerlukan sedikit pengorbanan"
GOOD LUCK!!  saya juga masih berdiet! ini gambar pertama saya tahun ini....

3 ulasan:

Orked_Ungu berkata...

hahaha ya azam nak kurus itu harusss

Bicikut berkata...

tau dah....5 tahun dah azam yang sama,hehe

MamaZYAhananie berkata...

i berazam nak jadi kurus...target 6 bulan mcm u gak. kesedaran di saat usia i 38 ni..tak terlambat kan..i will follow ur blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers