Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Selasa, 15 Julai 2014

Review Kasut lari sepanjang 2013-2014


Mizuno wave creation 14
1.meterial solid
2.memang feel ketika berlari
3.sesuai utk larian jauh & g jejalan.
4.lari tak sakit kaki & x penat kaki
5. Kualiti A+



Mizuno wave rider 16
1. Sgt Ringan
2. Jarak jauh
3. Tahan lasak
4. Plate bawah yg sgt membantu
5. Kasut yg buat aku terus memilih mizuno.
6. Selesa ketika berlari
7. Kualiti A
8. Kasut larian paling popular brand mizuno.


Skechers go run 2.
1. Sgt ringan
2. Untuk larian jarak dekat
3. Lembut & stabil, kadang kala terasa terlalu lembut, kurang feel bila dah pakai lama.
4. Kualiti A.




Skecher ultra
1. Amat sesuai utk lari jauh & untuk pakai hari2.
2. Lembut, sgt selesa & sedap pakai. Sgt sesuai utk org ada masalah sakit kaki.
3. Tapak Boleh layan trail run sekali
4. Kurang mantap utk berlari dikawasan berlekuk, kena bit hati2. Senang terpelecok.
5. Antara kasut larian jauh paling ringan.
6 .Kualiti A.



Brook pureflow
1. Fungsi lebih kurang faas 250, cuma tebal sikit.
2. material Agak kasar sikit(keras)
3. Aku guna 2-3x je, rasa x selesa sbb mcm kaku, pakai puma mobium balik.




Puma mobium
1. Sesuai utk pro runner.
2. Sesuai untuk jarak dekat & jauh
3. Cuma agak cepat hilang alastik bila dah pakai lama.
4. Lembut, selesa, ringan
5. Kualiti B+ (kain dia cepat reput)


Puma Faas 800
1. Sesuai utk lari jarak jauh
2. Tahan lasak
3. Kualiti A
4. Terlalu berkusyen, feel mcm kasut jalan2.


Puma Faas 250
1. Sgt ringan
2. Sesuai utk larian pendek je, kalau jauh2 terasa sakit kaki.
3. Kualiti A++


Adidas clima cool.
Kasut lari ke dua ku, 
1. Jalan basah, kasut masuk air, sbb ada lubang dibawah.
2. Ujung kasut agak tajam(sempit), lari jauh, tercabut kuku.
3. Kualiti A

Power Kasut pertama ku.
1. Xsesuai utk lasak.
2. Jog biasa pun jahitan tertanggal.



Mizuno wave prophecy 3
Tak tahu nak taip apa, kira kasut paling тerвaιĸ & tahan lasak aku pernah guna...tahun 2014-2015..sangat sesuai untuk yang rajin lari jauh2.


Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers
//untuk off kan copy paste