Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Rabu, 28 Mei 2014

Tips mudah mengekalkan & memantau berat badan anda

Saya bagi satu tips mudah untuk kekalkan berat badan & sentiasa alert dgn perubahan badan anda.


Cuba selalu tarik cincin di jari anda, kalau ketat, maknanya badan dah naik la tu..he he he, so boleh take action untuk jaga pemakanan & senaman semula.


"Kalau bercuti, tak ada penimbang, cincin boleh jd panduan"


Kalau dah longgar sangat, minta suami cincin baru, kah kah kah.


& pastikan cincin baru anda boleh pakai seumur hidup(tak ketat balik)

3 ulasan:

Unknown berkata...

aku ingat aku sorang je yang buat benda ni kekeke!penah sekali lepas makan aku cuci tangan..aku renjis cincin aku tercabut! nasib baik jumpe balik kikiki! skang aku mmg dah kena mintak cincin baru ler ;)

Menu diet atkin yang mudah berkata...

haha... sy pun slalu jadikan cincin penanda aras kurus atau gemuk..kalau ketat tu dah gemuklah...

shidasanmil berkata...

Slalu je gerak2 kan cincin...tp slalunye ketat jerrr...ayokkkkk...

Salam singgah...;)

http://cenetos.blogspot.com/2014/06/homestay-ceria-is-now-open.html?m=1