Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Rabu, 18 Disember 2013

Leteran bicikut

Aku bukan pakar, aku bukan doctor. Aku cuma berkongsi pengalaman & cara aku diet untuk membuka jalan pada org org gemuk, itu saja misi utama aku, alhamdulillah, ada ramai yg dah berjaya, ada ramai yg diberi rezeki dpt anak. Nak ikut cara aku atau tidak, terpulang, aku tak memaksa, hanya selalu memberi pendapat, Nak ilmu lebih, boleh baca buku atkins, pi beli kat kedai. Jgn guna ayat "faz cakap tak boleh, faz cakap boleh" gunakan pengalaman anda sendiri utk menjawab soalan & buktikan pada diri sendiri. Sbb nanti org meluat kat aku, hi hi hi. Kadang kala aku salah, sedangkan doctor pun tak lari dari kesilapan.

"Pernah tgk tak doctor bercakap tentang kesihatan, tp doctor itu sendiri obes & belum tentu sihat"

Tiada ulasan: