Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Jumaat, 8 November 2013

SIX-WEEK FAT-BURN PLAN

SIX-WEEK FAT-BURN PLAN

Follow these steps over the next six weeks to increase your body’s ability to burn fat

Week Strategy
1 >> Reduce carbs by half for four days
>> Eliminate carbs from your last meal of the day

2 >> Add two 30-40-minute cardio sessions per week
>> Add 50 g protein and 5-8 g leucine per day

3 >> Add a fat-burner
>> Cut carbs further on one of your low-carb days

4 >> Schedule 40 minutes of medium- to high-intensity cardio postworkout or first thing in the morning

5 >> Have a 500-700-calorie cheat meal on one of your regular-carb days
>> Add 50% more sets to your weight workouts

6 >> Take a three-day break from the entire plan, then start again if needed

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers
//untuk off kan copy paste