Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Sabtu, 17 Ogos 2013

Resepi roti flaxseed. Low carb roti

(Salmah kobis pic)

RESEPI NYA


Tq member kda yg bg resepi ni,dah  try...memang sedap....boleh tambah splenda atau pemanis tiruan yg lain.
RASANYA LAGI SEDAP DARI ROTI BIASA KAT KEDAI, makan pun ringan je perut..
Dua2 boleh pakai...
Jgn risau tgk carb dia...sebab setelah ditolak dengan fiber...dlm 1 carb je utk 250g.


Okey pi google sendiri kebaikkan flaxseed ni okey!


Update:(terpulang nak pakai resepi mana)
Ni resepi dari puspa wangi plak:

Flaxseed yg dah siap dry blend dua cawan sederhana besar.. coco powder sesudu (optional) ..garam setengah sudu kecik... baking powder 1 sudu besar.. gula sy pakai palsweet..bubuh 5 paket tu..tp xtrasa manis pon..lain kali nk buh 6.. telur putih 2 biji then whole egg 3 biji.. 5 sudu butter yg dicairkan.. then setengah cawan air..satukan bahan kering dulu.. then buh je semua bahan basah..kacau dgn whisker je.. bakar selama 30 min dgn suhu 175 darjah celcius.. :)
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers
//untuk off kan copy paste