Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Ahad, 16 Jun 2013

Soalan kerap ditanya

Adakah bila PERIOD @ DATANG BULAN berat jadi statik dan makin naik beratnya? =ya, water resistant

Oat leh mkn tak masa induction = tak

Sbb penurunan x memberangsangkan = tido xcukup@stress@hidden carb

Bole x makan tauhu & tempe masa induction ? = tak pasti tp sy x makan

Apa yg saya boleh makan ms induction? = http://bicikut.blogspot.com/2011/04/13-april-2011.html

Minum ais boley ke x??air sejuk dlm peti??? = boleh

Milo = tak boleh, walaupun tanpa gula

Coslow kfc boleh x? = boleh

Kena minum air banyak ke nak diet ni? = YA. Kira. Setiap 23kg anda 1 liter air.

keropok lekor boleh makan tak = tak

Segala jenis bawang blh mkn tak? = BOLEH, TP BERPADA PADA

Klu dh mlm.mkn ayam ke telur ke ikan ke boley??? = janji 4 jam sebelum tido

soya bole minum ka? tak. walaupun tak da gula. tak leh!!

SUSU = TAK BOLEH

Biskut boleh makan tak? = TAKKKK

nasi boleh makan tak? = TAK

Kolestrol tak naik ke makan telur banyak2? = diet lowcarb jgn risau.

Air limau nipis boleh minum x semasa induction? = TAK

3 ulasan:

MrsTicer berkata...

Nak tanya harap dapat reply ye..keropok belinjau bole makan tak? setahu saya tiada tepung hanya biji belinjau dihancurkan dan digoreng..bole tak?

Unknown berkata...

Fiber ley x mkn?

Unknown berkata...

Nak tanya keropok belinjau boleh makan tak