Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 14 Mei 2013

PUNCA AKU GEMOK

tabiat makan sy masa gemuk, 
sarapan..
roti canai 2 hingga 3 keping
nasi lemak 2 bungkus atau 3

tghari
wajib tambah nasi 2 3 kali

petang
kopok lekor @ jemput2 @karipap

malam
wajib tambah nasi 2 3 kali

tgh malam...dalam kul 11 sampai 2 pagi
beli nasi goreng daging merah
kadang2 nasi kandar..

makanan sampingan yg saya selalu makan...coklat nip, roti & air 100plus.
100plus 1.5liter..xsampai sejam dah habis. memalam wajib minum nescafe @ kopi gelas paling besar....letak susu pekat2...

owh patut la GEMOK

3 ulasan:

rina_mazlan berkata...

Omg. Tang nescafe tu, rasa bersalah sangat....

sicuteiman berkata...

saya xda la mkn mcm tu bnyk kot... tp bdn jenis senang gemuk. yg pasti payah turun. xtau dah mcm mna nk bg trn blik.

NurfAA berkata...

ermmm ptot la gemok kan...tpi 1 thumbs up la bicikut brjya kurus..usaha yg hebat tu...nk tiru gak la ari2 mkn telur..hehe