Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 19 Februari 2013

Perjalanan diet ku...pic 97kg ke 69kg

baru separuh jalan...

latest pic yg 69kg tu..

97kg ketika start diet,85kg ketika sedang berdiet, 67kg mula start insanity(33hari je),
latest 69kg tu after main push up,pull bar & running.
skrg baru nak bermula traning diamond push up 30x, push up 30x, wide push up 30x. pull bar & running akan diteruskan seperti biasa.
running seminggu dlm 3 hari je,kadang2 panjat bukit. makan kadang2 low carb..kadang tak....

kita tgk result nya akan dtg..

segalanya bermula dari atkins..

Tiada ulasan: