Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Khamis, 13 Disember 2012

Sori

memandangkan ada komen2 yg kata aku ni teruk...
aku nak minta maaf kekadang aku cakap lepas & menyingong perasaan org...buka niat ku nak menghina org gemuk...sama ada facebook kda atau diblog aku...sapa yg xsuka...just ignore or block aku..
aku buat semua ni xminta apa2 balasan..lagi senang aku kurus sorang2..xpayah aku nak habiskan masa mengadap blog & facebook.
aku pun pernah merasakan gemuk..kerana itu...aku nak bantu org2 yg mcm aku dulu..
akupun pernah marah org kata aku gemuk.
akupun pernah marah org suruh aku diet.
klu dr dulu aku ambil kutukan & teguran itu sebagai sesuatu yg positif..dah lama aku kurus agaknya..
apa yg org gemuk rasa..aku pernah rasa...bukan aku memang dah kurus dr asal..& bukan aku berlagak sebab aku dah kurus. semua yg aku tahu..aku share je..aku xpernah amik kesempatan dengan kejayaan aku utk keuntungan diri aku sendiri.
-bicikut-

3 ulasan:

amaniammar berkata...

for me i'll take it as encouragement
to succeed ..psl kalu org x ckp cmtu cmner nk ada kesedaran dan usaha yg terus menerus..
sy suka klu bro ckp cm gitu..
kalu x sy akan terus lalai

tq bro..

Tanpa Nama berkata...

salam...
biarlah apa org nk kata..yg penting niat kita ikhlas..
akak jadikan blog bici ni sebagai panduan dan semangat utk akak berdiet..dan alhamdulillah akak dh turun 5kg..tq dik and syabasss...

Faz Fazrin berkata...

Tq semua