Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Isnin, 3 Disember 2012

eh tahu plak nak marah...hahahha fat fat fat

eh tahu plak nak marah...hahahha fat fat fat, makan tak ingat org belakang..

11 ulasan:

neeshaa berkata...

Teruk blog ni, steruk mentaliti tuan punya blog. Hairan sgt pernah gemok tp mengeji org gemok. Nmpak sgt post tu tak matang. Cubalah perubahan badan tu seiring dgn perangai yg brubah pd yg lebih baik..bukankah elok?

bici bicikut berkata...

thanks.... neeshaa...xde hal

eamy milea berkata...

hehehehehehe..takotttt

bici bicikut berkata...

gggrrrrrrrrr

arbaieyah berkata...

Ramai org x paham apa itu reverse pisikology.....good bicikut..i like ko punya kata2 semangat utk kasi potong itu lemaks

oliey sham berkata...

Saya pun suka kata kata semangat tu...sbb walaupun saya dah kurus skit dari sebelum ni..buat saya tak lupa diri....akan pastikan diet balik kalau berat tu naik walaupun kurang dari 1 kg...

oliey sham berkata...

Fikirkan positif....insyaallah kita tidak akan duduk di takuk lama....

ziela arshad berkata...

Yg baik wat teladan,yg buruk jdkn sempadan...rasa nk ikut,ikutla...klu xnk teserahhhhh

Tanpa Nama berkata...

akk sokong la cara anda tu bici..
main psikologi,lagipun anda telah melalui fasa org gemuk kan..anda lebih memmahami....

niat baik di slah ertikan...teruskan usaha anda...guud luck bro!

MatDol berkata...

bro, apa yg saudari neeshaa tu cakap saye sokong. makin kukuh ye sekarang ramai peminat wanita sokong ko bro.. apa-apapun tabiat mengeji tu sangat tak terpuji, jangan sampai terikut2 perasaan sendiri, pikir jg perasaan org lain

bici bicikut berkata...

takpe mat dol... yang baik amik.yg buruk sy minta maaf. sy xkisah pun org nak kata apa..sy xde untung pun buat semua ni. biasa la..apa yg kita buat..ada org suka..ada org xsuka...
utk sapa yg xsuka. sy minta maaf banyak2.tq atas komen2 anda semua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers