Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Ahad, 13 Mei 2012

nah amik kau..aku boleh..korang xkan x boleh!



6 ulasan:

Cik Kamoo berkata...

Hebatlah, CK pun tgh atkins juga. Dah masuk 2 bulan ... tp cuma turun 5kg je. Kecewa la sket but masih nk teruskan usaha nie sampai jaya!!

bici bicikut berkata...

Teruskan je...

WaNnY berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nadiahaerani berkata...

gmba ini inspirasiku :) x saba nak tunggu lemak kt perut nu ilang sepenuhnyee ..huhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

dik nak tnya..pengalaman waktu posa dulu camne..

macam dzul ckp time posa maybe slow sikit turun..

tapi ini akak nak tau dari pengalaman bici sendiri..

btol ke kalo kita posa lambat turun berat sbb puasa tu kan bagus...^^

bici bicikut berkata...

sbb puasa kita kurang makan..so badan kite kurang bakar fat.badan kite perlukan makanan utk meransang.
sbb tu kalau atkins pun..kalau kurang makan..leh slow kan penurunan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers