Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Isnin, 7 Mei 2012

kesedaran bab 28

korang yg over2 ni...mesti stress kan bile nak gi shopping baju or suar...bila da cantik..saiz takde...kadang2 org lain pakai nampak cantik..kite pakai nampak hodoh.
suar plak...bila beli, nak kena potong kaki banyak...dah jadi cam pakai kain dia punya besar....padahal kaki kecik je..pinggang ngan peha yg besar....haaa apa lagi...diet la...takmo kantoi2 noh,hehehe

2 ulasan:

nadiahaerani berkata...

huhuhu mmg pun...li jean kena potong ujung kaki suar :(

Hanie Dew berkata...

ye ye..tang peha mmg tak menahan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers