Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Selasa, 22 Mei 2012

AKU GEMUK TAK SEDAR DIRI

BERDIRI DEPAN CERMIN...UHUHUHU HODOHNYE AKU... tu pun ada hati nak kantoi2 lagi... orang lain boleh, apsal kau tak boleh? memang kau lemah la...ada saja alasan yang kau cari kan kan kan! kau lemah...kau hanya tahu sedap, sedap, sedap.hahahahaha. bila org kata kau gemuk, kau marah, bila org panggil makcik kau marah, bila org taknak jalan dengan kau, kau marah, bila bf kau tinggal, kau marah, apsal tak marah diri sendiri yang degil???? jangan terlalu selesa dengan keadaan skrg, fikir masa depan..jalan dah ada..ikut sajala..jangan banyak alasan..ragu2 jangan makan..  APE DIET NI..SEMUA TAK BOLEH NAK MAKAN...ITU TAKLEH..INI TAKLEH....''hey !! ko nak kuruskan, takkan nak suruh orang diet untuk ko??? ko dah makan macam2 berpuluh tahun. takkan takleh tahan nafsu utk 2-3 bulan je????

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko ni dah kenapa?

Tanpa Nama berkata...

nice.like it!!!