Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Selasa, 22 Mei 2012

AKU GEMUK TAK SEDAR DIRI

BERDIRI DEPAN CERMIN...UHUHUHU HODOHNYE AKU... tu pun ada hati nak kantoi2 lagi... orang lain boleh, apsal kau tak boleh? memang kau lemah la...ada saja alasan yang kau cari kan kan kan! kau lemah...kau hanya tahu sedap, sedap, sedap.hahahahaha. bila org kata kau gemuk, kau marah, bila org panggil makcik kau marah, bila org taknak jalan dengan kau, kau marah, bila bf kau tinggal, kau marah, apsal tak marah diri sendiri yang degil???? jangan terlalu selesa dengan keadaan skrg, fikir masa depan..jalan dah ada..ikut sajala..jangan banyak alasan..ragu2 jangan makan..  APE DIET NI..SEMUA TAK BOLEH NAK MAKAN...ITU TAKLEH..INI TAKLEH....''hey !! ko nak kuruskan, takkan nak suruh orang diet untuk ko??? ko dah makan macam2 berpuluh tahun. takkan takleh tahan nafsu utk 2-3 bulan je????

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko ni dah kenapa?

armouris berkata...

terjumpa info ni, juga pasal gemuk… sharing is caring :) - - Diet Tapi Tetap Gemuk Kerana Rendah BMR

Tanpa Nama berkata...

nice.like it!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers