Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Khamis, 26 April 2012

Senaman cari penyakit

Kes ni...da takdir..

Cuma nak pesan...bila kita nak bersenam...sesuaikanla cara senaman dgn tubuh badan kita..kemampuan kita..bukan paksa diri..bygkan klu berat 80kg tp nak bersenam mcm org berat 50kg ..mana boleh...kuatkan dulu stamina...otot2..pelan2...over senam pun bukan boleh turun kan berat terus..yg penting konsisten...bukan senam sehari....buat mcm nak cover utk seminggu punya senamam.. walhal nak jln pun sikit pun da semput...tolong la sedar diri... jgn cari penyakit...

5 ulasan:

Raja Suefina berkata...

betul2 saye sokong hehehee,
haritu pon saya mula ngn ringan2 je.skrg baru la rasa dah boleh lari sikit :)

Tanpa Nama berkata...

sangat setuju..takle nak paksa kalau tak mampu..buat setakat yang kita boleh dulu ^^

Ms^KeLi berkata...

camnerlah agaknyer beza senaman org 80kg dengan 50kg tu yer..

Mummy berkata...

betul tu...kalo dah lama tak exercise elok warm up dulu...jgn tetiba nak marathon 5km...panaskan bdn ddn berjalan dulu 1km..esoknya jalan pantas 2km dan begitular seterusnya..takder lar terkejut urat tuh...

Bicikut berkata...

Ikut kemampuan ok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers