Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Sabtu, 14 April 2012

kesian...mengandung rupanya...

jgn jadi macam ni...









selepas diet







6 ulasan:

N a d i a berkata...

terbaik.

Tanpa Nama berkata...

hebat...akak seminggu lebih tinggal atkins then memang la berat naik kan..skrang start balik atkins..hopefully turun balik semua yang naik tu..

Bicikut berkata...

wah nadia kembali???


turun punyeeeeeee

SitiJay berkata...

Bici memang dah jg 'motivator tetap' akak dah pooonnnn....

Cuma skarang akak 'cuti atkins' dulu, sbab pegnen... ngeeeeeeeeee...

(bila dah turun berat 11kg++ ari tuh, terus jd subur, maka btambahlah rejeki, hahahaha!)

N a d i a berkata...

Bici,

Aku sentiasa ada.. diet jer terbabas.. bulan April ni baru nak mula semula..


nantikan kemunculan ku.. wahahahahha

Bicikut berkata...

Okeyy usaha ok!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers