Mereka sudah berjaya

Siapa saya??

Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurus, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan dengan "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg,

menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

inilah caranya -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas--
oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins -- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

"Manusia yang gagal akan cuba sedaya upaya mencari seribu alasan untuk berubah, namun manusia yang berjaya akan mencari seribu cara untuk melakukan perubahan. Seribu cara itu mungkin sudah ada di depan mata anda, namun tanpa komitmen dan keazaman dalam diri anda sendiri, perubahan itu pasti tidak akan berlaku"


Rabu, 18 April 2012

Berat tak turun

Apsal berat aku x turun ni...aghhh...
Ni semua kacang punya angkara...
Xpe la...xpela...xmau stress..
Korang pun same...klu berat x turun...jgn putus asa..kantoi kan je diri..hehe..jgn hari2 plak kantoi..seminggu sekali xpe kut..
Kk kk good luck

2 ulasan:

OrkedUnggu berkata...

dah kurus lagi mau kasi kurus ka bici h he he he

Bicikut berkata...

Mestiiiii..nak bmi 21 :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tempoh Diet

LilySlim Diet days tickers