Saya juga seperti anda mengalami masalah kegemukan, dan sentiasa berusaha untuk kurus..bertahun2 saya cuba kurangkan berat badan, tapi tak berjaya. impian saya untuk kurus telah menjadi kenyataan bila terjumpa "Diet Atkins". cubaan pertama saya selama
Seminggu turun 5 kg
menguatkan lagi semangat saya untuk teruskan diet ini. 2 bulan pertama saya berjaya membuang 22kg, & lagi 8kg utk 2 bulan berikutnya.hasilnya 30kg selama 4 bulan.

Saya kongsi caranya disini -- Diet Atkins -- ,& buktinya --Sebelum & Selepas-- oleh kerana saya tidak berkesempatan untuk menjawab soalan,
saya telah menubuhkan -- Kelab Diet Atkins (KDA) Malaysia-- untuk kita semua berkongsi ilmu disana, anda boleh request sebagai ahli. Segalanya percuma.

Pengikut

Ahad, 18 Mac 2012

Surat kepada si gemuk

woi gemuk..ko x sedar ko tu gemuk...dah la gemuk..pakai baju ketat2 plak or baju ko memang xde size?? KAh kah kah!!...nak tunjuk tayar spare ke??? salah ke aku ckp ko gemokk..sebab ko memang GEMUK...Gemuk x sihat.x cantik plak tu..bontot besar plak tu..dah macam kontena..xde sape nak kat ko nanti...xpayah la nak guna ayat 'biarla aku gemuk..janji aku sihat' xde maknanya!!! sihat apa klu jln jauh sket da semput..pakai kasut tinggi sakit kaki..haha. eh ko mesti gemukkan..sbb tu ko baca post ni :-)
tak payah nak manja kan diri..pi diet skrg!! cepat!! sebelum terlambat..sebelum anda kehilangan org tersayang...

p/s :kesedaran...

posted from Bloggeroid

5 ulasan:

OrkedUnggu berkata...

gile kejam entry kali ni ha ha ha ...tersedar sekejap...

Unknown berkata...

sangat kejam menikam kalbu entry ni tp bermakna..huhu

NMH berkata...

kalau baca gemok ek..-.-'

shafiqashafie berkata...

i like this..memberi motivasi..thanx bicikut..lebiu..=)

Faz Fazrin berkata...

ehe sori...